Reklam, Nej Tack!


På mitt brevinkast står det nej tack till reklam. Ändå får jag direktadresserad reklam och ex.vis Telia är duktiga på att stoppa in reklam bland sina räkningar. Så också elbolag m.fl. Hur det är i de oranga kuverten vet jag inte, för de öppnar jag inte längre. Kanske ligger det lite reklam i dessa också, för olika sparformer, fonder och vad det nu är "marknaden" vill att jag ska spekulera mina pengar på.

Jag har fast telefon, bredband och mobil. Tills nu hos Telia. De blir allt desperatare att binda upp sina kunder med de mest "dirty tricks" man skådat och senaste kampanjen är f*n i klass med telesnorförsäljarna utanför varuhusen som lurar på pensionärerna 3G-telefoner de aldrig kommer att lära sig använda. Nej, Telia, nu har ni skitit i det blå skåpet. Jag hatar att behöva välja men kommer nu att välja bort er!

Inga kommentarer: